Web sitenizi tasarlarken, hatta yenilerken yapabileceğiniz en büyük hatalardan biri ‘Hakkımızda’ sayfanızın önemini göz önünde bulundurmamaktır.

Müşterilerimizin sitelerinin çoğunda bu sayfa en çok ziyaret edilen ilk üç sayfa arasında yer almaktadır!

Bunun nedeni, potansiyel hastalarınızın kendilerini kimin tedavi edeceğini önemsemesidir, bu nedenle bu sayfada ne kadar net ve etkili olursanız, hastanız muayenehaneniz ve hizmetleriniz hakkında o kadar fazla bilgi sahibi olabilir.

Kaliteli, dikkate alınmış içerik, kötü performans gösteren bir web sitesi ile hasta listesini aktif olarak büyüten bir web sitesi arasındaki fark olabilir.

Birkaç basit değişiklikle ‘Hakkımızda’ sayfanızın web sitenizin başarılı performansına katkıda bulunduğundan emin olabilirsiniz.

Öyleyse, başlayalım, olur mu?

1. Açık ve Özlü Olun

Çoğu zaman insanların yıllar önce yazılmış, modern bir tasarıma sığdırılmış metinlere bel bağladığını ya da web sitelerindeki metnin sonradan düşünülmüş, anlamsız ve hatalarla dolu olduğunu görüyoruz.

Web sitenizi ziyaret etmek, gezinmek ve okumak bir zevk olmalıdır . ‘Hakkımızda’ sayfanızda okuyucunuzu teknik jargonla boğmayın. Metninizin okunmasının kolay olduğundan, mesajınızı ilettiğinden ve tüm dilbilgisi ve yazım hataları açısından kontrol edildiğinden emin olun.

‘Hakkımızda’ sayfanızı yazarken metin uzunluğunuzu, kelime seçiminizi, cümle uzunluğunuzu ve yapısını göz önünde bulundurun. Tüm bu basit ama etkili hususlar web sitenizin başarısında büyük bir fark yaratabilir.

2. Biraz kişilik katın

Nihayetinde ‘Hakkımızda’ sayfanız tam olarak sizinle ve muayenehanenizle ilgilidir, bu nedenle metninizin muayenehanenizin kişiliğini yansıttığından emin olun.

Belki de muayenehaneniz modern ve spa benzeri, lüks bir havaya sahip. Öyleyse, muayenehanenizin premium deneyimini çağrıştırdığınızdan emin olmak için ‘ısmarlama’ veya ‘lüks’ gibi kelimeler kullanın.

Ya da belki çevre dostu ahlakınızla övünmek istiyorsunuz? ‘Çevre dostu özelliklerinizin’ ve ‘bilinçli personelinizin’ ayrıntılarını eklediğinizden emin olun.

Belki de muayenehaneniz parlak, enerjik ve insta ünlü müşterilere yöneliktir? O zaman ‘Hakkımızda’ sayfanızda bunu haykırın. ‘#SmileSelfies’inizden bahsedin ve personeliniz hakkında eğlenceli, ilginç ayrıntılar ekleyin.

Değerleriniz ne olursa olsun, bunu vurgulayın ve sayfayı muayenehanenizin hikayesini ve mirasını anlatmak için kullanın. Bu, muayenehanenin ve ekibinin kişiliğini yakalama şansınızdır.

3. Zengin Medyayı Dahil Edin

Zengin medya, dijital içeriğinize değer katan basit bir dijital pazarlama terimidir. Fotoğraf, video, ses veya izleyicileri içeriğinizle etkileşime girmeye ve etkileşimde bulunmaya teşvik eden başka herhangi bir öğe olabilir.

Ekibin ve muayenehanenin gerçek fotoğraflarını içeren bir ‘Hakkımızda’ sayfası, okuyucunun kim olduğunuz, muayenehanenizin neye benzediği ve kişiliğiniz hakkında hemen bir fikir edinmesine yardımcı olur. Bu, markanızın USP’lerini pekiştirmek için bir başka fırsattır.

Muayenehanenin hem içinde hem de dışında profesyonel fotoğraflar çektirmek için zaman ayırın. Bu resimlerin tarzının muayenehanenizin tarzına uygun olduğundan emin olun. Yapraklı çevrenizi sergileyin veya varsa personelinizin muayenehanenizin içindeki ‘selfie noktanızın’ önünde toplanmasını sağlayın.

Ekibin fotoğraflarını çektirin, böylece onları tanıtabilir, güçlü yönlerini, niteliklerini ve kişiliklerini vurgulayabilirsiniz. Muayenehaneniz eğlenceli ve aile dostuysa, bunu personel fotoğraflarınıza yansıtın, yaratıcı olmaktan korkmayın. İnsanlar muayenehanenizle bir ilişki kurabileceklerini ne kadar çok hissederlerse, o kadar çok güven ve hasta bağlılığı oluşturacaklardır.

4. Amacını kontrol edin

Kullanmayı düşündüğünüz profesyonel bir hizmet hakkında önceden ne bilmek istediğinizi düşünün. Onlara ve yaptıkları işe güven ve rahatlık duymanıza ne yardımcı olurdu? Bunu içeriğinizi çerçevelemek için bir temel olarak kullanın.

Başlamak için en iyi yer, ‘Hakkımızda’ sayfanızın hastaların siz ve ekibiniz hakkında en sık sorduğu sorulardan bazılarını yanıtladığından emin olmaktır. Hastaların sorularını önceden yanıtlamak, tedavileriniz hakkında bilgi almak istediklerinde kendilerini doğru bilgilerle donatılmış hissetmelerine yardımcı olacaktır.

Aşağıdakileri unutmayın:

  • Ne kadar süredir hizmet veriyorsunuz?
  • Siz ve ekibiniz hangi niteliklere sahipsiniz?
  • Neden bulunduğunuz yerde bulunuyorsunuz?
  • Hangi konuda en iyisiniz ve neden?
  • Bir hasta neden yolun aşağısındaki bir muayenehaneye değil de size gelmeli?

5. Bir profesyonel işe alın

Anlıyoruz, web siteniz için yüksek kaliteli içerik üretme düşüncesi göz korkutucu, ancak metin yazarları bu yüzden var. Gurur duyacağınız bir web sitesi oluşturma konusunda ciddiyseniz, yukarıdakilerin hepsini başarmak için bir profesyonelle çalışmayı düşünün. Maliyeti kendini on kat fazla ödeyecektir.

Yukarıdakiler, ‘Hakkımızda’ sayfanızı gerçekten öne çıkarabileceğiniz ve web sitenizin genel performansına katkıda bulunabileceğiniz birkaç basit yoldur. İnsanların kim olduğunuz ve muayenehanenizin neyi temsil ettiği hakkında ne bilmelerini istediğinizi düşünmek için zaman ayırın, sadece net değil aynı zamanda okumanın da bir zevk olduğundan emin olmak için çalışmanızı akıl sağlığı açısından kontrol edin ve son olarak sayfanıza biraz kişilik katın, insanlar sizinle bağlantı kurabileceklerini hissettikçe, hasta listenize daha fazla katılmak isteyeceklerdir.

Başlamak için biraz yardım isterseniz, uzmanlarımızdan biriyle randevu ayarlamak için bize bir e-posta gönderin ve ‘Hakkımızda’ sayfanızın ve web sitenizin geri kalanının tam potansiyeline ulaşmasını sağlayalım.